1


دختر کوچولویی  با مداد شمعی؛


نصف  مبل کرم رنگ نشیمن رو سیاه کرده بود. وقتی متوجه شدم صداش کردم و با تظاهر به ناراحتی گفتم که : 


عزیزم من اینجا چیزهای ناراحت کننده ای می بینم. به نظرت باید چکار کنم؟


خونسرد سری تکون داد و گفت:


خب پاکش کن!

اگه پاک نمیشه چشماتو ببند!


به همین سادگی! تمام فلسفه ی آرامش در همین جمله ی کوتاه..!


«پاکش کن،اگه پاک نمیشه چشماتو ببند"

نظرات 27 + ارسال نظر
fati.fati جمعه 11 فروردین 1396 ساعت 22:48

بعد آقا یه چیز دیگه!!!آموزش و پرورش تو تلگرام هم گروه یا کانال داره یا نه؟اگه داره لینکش رو بزارید.ممنون.

معلمها گروه دارند ولی آموزش و پرورش ندارند آخه نمیتونند داشته باشند !!!

fati.fati پنج‌شنبه 10 فروردین 1396 ساعت 14:32

سلام آغا عیدتون مبارک.سال خوبی داشته باشید.ببخشید بعد از تعطیلات امتحان میگیرید؟چند درصد احتمال داره امتحان نگیرید

سلام عید شمام مبارک
آخرای فروردین امتحان میگیرم

.... سه‌شنبه 1 فروردین 1396 ساعت 14:07

سلام اقا عیدتون مبارک امیدوارم ساله خوبی داشته باشید....اقا میشه لینک سایت اموزش وپرورش شهرستان انارو بهم بدین لطفا..

anr.kerman.medu.ir

بچه درسخون یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 13:26

1نفر 3 گل تو9 دقیقه به 6تایها میزنه به عبارتی میشه 1396!!!
نوروز مبارک...

F.GH شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 21:31

سلام آقا میگم نکنه میخواید بعد از تعطیلات امتحان بگیرید ؟

سلام
نه

..... شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 17:28

سلام اقای حسن سالاری میشه لطف کنید لینک سایت اموزش وپرورش شهرستان اناروبزارید؟؟لطفا

در حال حاضر فعال نیست
یک وبلاگ از معاونت اموزشی فعال است

من پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 20:56

اقا منم دهه 10- هستم

ندا پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 10:57

سلام
دیروز که تعطیل شد
امتحانه ما هم لغو شد
هشتم ب بترکین
حالا میخاین برامون پست کنید ضرر نمی کنید

.. پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 08:13

ماهمه راضی هستیم که شمااینکارکنید به جاش کتابم هسه میتونیم ازاون کمک بگیریم

.. چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 15:45

پ ن پ میخواستین ادرسمونو داشته باشین،یعنی آقا اگه ادرسمونوداشتین میومدین امتحانامونومیدادین؟

پست میکردم و 3 روز وقت میدادم جواب بدین

بچه درسخون سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 20:51

راستے ♥خـــــــدا♥

دلم هواے دیـــــروز را کردـهـ . . .

هواے روزهــــــاے کودکــــے را

دلم میخواهد مثل دیروز قاصـــــدکے بردارمـ

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا براے تو بیاورد

دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنمـ

الفباے زندگے را

میخواهم خط خطے کنم

تمام آن روزهایے که دل شکستمـ

و دلم را شکستنــــد

دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت :

در دفتر نقاشے تان هر چه میخواهید بکشــــید

این بار تنها و تنها نردبانے بکشم به سوے ♥تــــو♥

دلم میخواهد این بار اگر گلے را دیدمـ

آن را نچینمـ

دلم میخواهــــد …

مے شود باز هم کودک شـــــد؟؟؟؟

بچه درسخون سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 20:16

هیچ وقت با یک هشتادی مزاح نکنید
چنان جوابی ب تو بدهد ک نعره بر اندامت ب لرزش همی در آید
آن وقت تو مانی
و یک دنیا خجالت
واطرافیانی ک نیششان تا بناگوش به نشانه ی تمسخر باز است :|

من سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 19:54

اره امروز تو مدرسه گفتن چهارشنبه تعطیل!

.. سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 19:28

اره تعطیله کم اوردید حالا مثل فرفره امتحان بگیرید.اصلا میخواین امتحانامونو پست کنیدبیارین خونمون خخخ

حیف که ادرستونو ندارم

من سه‌شنبه 24 اسفند 1395 ساعت 14:55

اقا دیدید امتحانو کنسل نکردید، چهارشنبه تعطیل شد..
هفتمی ها: دست، جیغ، هورااااااا

جدی ؟ مگه تعطیل شده ؟؟

یه هفتمی دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 22:12

اقامیشه لطف کنید چهارشنبه ازماهفتماامتحان نگیرید اخه اقاروزه اخر مدرسه است که درسال 95داریم میایم بعد مابایدکمک مامانامون خونه تکونی کنیم اقالطفاامتحان نگیریدعوضش وقتی ساله دیگه اومدیم مدرسه ده تاامتحان بگیریداقاخواهش میکنم نگیرید

نارگیل یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 19:06

سلام
اقا فردا برگه ها رو میارید؟

بچه درسخون یکشنبه 22 اسفند 1395 ساعت 14:05

نه اقا. نه دیگه تا این حد رمزی!!!
بگین ازاون نمره ای که همیشه میشدم چقدر کمتر یا بیشتر شدم؟

بچه درسخون شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 18:32

اقا میشه به صورت رمزی بگید من امتحان امروزو چند شدم؟

jhydeaweashtf6
5678654324frwqweacv4+656ggeedsb65+988jgd

خدا جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 19:20

آقا امتحان چهارشنبه که میخواین از هفتما بگیرید، آسونه یاسخته؟ آقاازتون خواهش میکنم یعنی خواهش میکنم آسون بگیرید، چون دم عیده ما خوشحالیم خواهش کردم ازتون.

نارگیل جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 11:11

سلام
آقا امتحان شنبه اسونه یا سخته؟
از ماشین حساب هم میتونیم استفاده کنیم یا نه؟

سلام
متوسط
بله

بچه درسخون پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 22:13

سلام
اقا امتحان شنبه واقعیه؟؟؟اخه اون کلاسیا گفتن از اونا رو کنسل کردید...

سلام
کنسلی در کار نیست

نارگیل دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 19:58

منم جای شما بودم همه چیز رو انکار میکردم.....
آقا بهتون توصیه میکنم حتما برنامه های کودک رو تماشا کنید... شاید از برنامه های کودک درس بگیرید.

ممنون

نارگیل دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 14:50

آقا واقعا هدفتون چی بود که لو دادید......آخه وقتی میبینید بچه ها دارن با هم حرف میزنن برای ساکت کردنشون از یک راه دیگه استفاده میکردید نه اینکه ماجرا رو لو بدید...ما به شما اعتماد کردیم و گفتیم وگر نه اگه میدونستیم شما تا این حد نمیتونید جلو خودتون رو بگیرید اصلا نمیگفتیم......
یعنی واقعا آدم بعضی وقت ها شک میکنه که شما معلم ریاضی هستید!!
(آقا اگه تیکه بندازید تیکه میندازم!)

کدوم هدف ؟ کدوم ماجرا ؟

همون همیشگی دوشنبه 16 اسفند 1395 ساعت 14:50

سلام
اقا چرا؟چرا اون موضوع رو لو دادید؟مثلا قرار بود سورپرایز شن!!!ولی شما تو یه دقیقه کل برنامه ریزی های مارو نابود کردید!!!اه اه اه اه اه اه

کدوم موضوع ؟

بچه درسخون یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 15:14

اقا چرا وبلاگتون این طوری شده؟
وقتی داره میره انگار داره میاد!!!!!!!!!

!!!

Teresa شنبه 14 اسفند 1395 ساعت 18:17

نتیجه های آزمون پویندگان اومد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.