عید

نظرات 32 + ارسال نظر
کسی که میخواد لو بده پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 17:58

خانم چین چانگ چونگ میخاید اسم تک تک اسم شخصی این بچه هاو بگم؟روز اول عید تو عروسی کنار هم بودیم حالا فکر کنم منم شناختی؟؟؟؟؟

چینگ جونگ چانگ هویت ناشناس تحت تعقیب چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 22:37

خانم کسی که میخواد لو بده آقا منو میشناسن!
مگه نه اقا؟

بله

دوگل از یه قل چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 21:12

اقا مارو شناختید؟؟؟؟

نه

شاگرد پنجم چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 20:16

سلام خانمی که میخوای لو بدی خیلی خوب شناختی خود جنابعالی هم هفتم الف هستی

کسی که میخواد لو بده چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 16:45

سلام میخوام کلاس چند تا از بچه هارو بگم خانم چینگ چانگ چونگ .... ب ای هستند خانم قلی او تراش الفی هستند ....نخبه ی کلاس ب ای هستند ....شاگرد پنجم الفی هستند و الی اخر که من نمیشناسم خود من هم هفتمی هستم مثل بالایی ها خداحافظ

..... ..... ...... سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 19:15

سلام
جالبه

سلام

قلی او تراش سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 18:08

وای چه قدر فرق کرده وبلاگتون


اِ اِ اِ سلام یادم رفت.سلاااااااام،قلی اوتراش هستم،درشبکه بلاگ اسکای، اینجا وبلاگ یه نفره!!!!!

آغا راستی عیدتون مبارک ،صد سال به این سالها هرروزتان نوروز نوروزتان پیروز.

وای ی ی ی ی ی ی ی ی چه قدر نظر

سرزنده باشید و پیروز سال خوبی را برای شما و خانواده گرامی آرزو مندم



چاکر شما قلی

عید شمام مبارک

الفی سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 11:01

بهارراببین چگونه ازخودمی تکاندبرگ های فرسوده را
توهم جوانه ای بزن سبزشو!!!
بهارادامه ی لبخندتوخواهدبود

بچه مثبت دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 22:48

بچه درسخون زیاد خوشحال نباش سحر که شماله یه نفر دیگه تهزه حقش دلم خونک شد

شاگرد پنجم دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 14:00

سلام اقا مگه برگه هارو صحیح نکردید؟ لطفا یعنی خواهشا نمره هارو بزارید ما برگمونو صحیح کردیم یک غلط کوچولو تو سوال اول بخش 3 داشتیم الان تکلیف ما چیه ؟؟

سلام
نگران امتحان نباش از بهار لدت ببر

بچه درسخون دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 02:02

سلام
آقا من خیلی کنجکاوم (فضولیم گل کرده)که بدونم موضوع این داغون چیه؟

کنجکاوی کار خیلی خوبیه . اما موضوعی که برای کنجکاوی انتخاب کردی مناسب نیست .

بچه درسخون دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 01:57

سلام
بچه مثبت اولا بچه دسخون نه وبچه درسخون!
دوما خیلی خوشحال شدم تا حالا شک داشتم دست پاچه ای اما الان صد درصد مطمئن شدم!
حالا اون بنده خدا کی هست نکنه سحره؟!

مریم دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 00:41

همه به شما می گویند:
"سال خوبی داشته باشید."❤
ولی من به شما می گویم:
"سال خوبی را برای خودتان خلق کنید"

چه جالب

بچه مثبت یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 21:25

سلام
سال نو مبارک




بچه دسخون ، سوپر استار ، نارگیل خوشحال باشین همین روز اول چایی ریختم رو یه بدبخت سوختتت حرارت از شلوارش میزد بیرون

شفتالو یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 17:34

سلام اقا اگه تونستید بخونیش.
منمننکننمیتونیبخونیش

خودت من من نکن نمیتونی بخونیش

بچه درسخون یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 17:27

سلام
آقا میشه بپرسم ماجرای این داغون چیه؟
البته اگه دوست داشتید وخودش راضی بود.

سلام
نمیدونم کیه که ازش بپرسم راضیه یا نه ؟

چینگ چانگ چونگ هویت ناشناس تحت تعقیب یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 17:22

سلام

آقا به نظرشما نصف النهار چیه؟؟؟

fajadidi یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 17:13

سلام



سال نو مبارک



امیدوارم سالی باشه پر از خبر های خوب براتون

سلام
ممنون
سال نو شمام مبارک

نخبه ی کلاس یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 12:31

اقا عیدتون مبارک ،اقا من هفتمی هستم یعنی نمره ی ما هفتم ها چجوری دقیقا ؟؟؟؟؟

عید شمام مبارک
برگه هاتون تصحیح میشه

داغون یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 11:02

اقامنو دعاکردید؟

بله . برا همه دانش آموزام دعا کردم مخصوصا شما

الفی یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 10:58

سلام
عیدروبه همه ی افرادومخصوصابه مدیروبلایگ تبریک عرض می کنم
وسالی خوب روبراتون ارزومندم

ممنون
عید شمام مبارک

هی روزگار... یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 10:05

عید همگی مبارک...

عیدهمگی مبارکسال 94داری میری واین روزاخری تندتربروکه اصلاازت خوشم نیومد

همون همیشگی شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 16:05

سلام
اقاهمه گروه ها 20 شدند شامل هفتمام میشه؟
واگه میشه گروه ما قوانین رو رعایت کرده؟

نه شامل هفتما نمیشه

zahra شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 14:09

بوی باران،بوی سبزه،بوی خاک
شاخه های شسته،باران خورده،پاک
آسمان آبی وابرسپید
برگ های سبزبید
عطرنرگس،رقص باد
نغمه شوق پرستوهای شاد
خلوت گرم کبوترهای مست
نرم نرمک می رسداینک بهار
خوش به حال روزگار

نخبه ی کلاس شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 13:44

سلام اقا نمره هارو نمیذارید ؟

فعلا امکانش نیست

شفتالو شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 13:15

خرای ساله......

امسال سال اسب بود....

خیلیا تاختن.... 

خیلیا باختن....

خیلیا سوختن خیلیا ساختن.....

خیلیا نفس کشیدن خیلیا از نفس افتادن...

خیلیا مریض بودن الان خوبن....

خیلیا خوب بودن الان بیمارن،......

خیلیا میخندیدن الان گریه میکنن.،.......

خیلیا گریه میکردن امالان میخندن....

خیلیا نبودن الان هستن....... 

خیلیا بودن حالا نیستن.....

خیلیا اومدن.،... خیلیا رفتن....

اونایی که اومدن شاید همیشه نمونن......

 

اما.. اونایی که رفتن برا همیشه رفتن........

زندگی خیلی سخته اما گاهی به سختیش می ارزه.......

مهم نیس که دنیا خیلی نامرده....

مهم اینه که ما مرد باشیم.......

بیاین قدر همو بدونیم..... از همدیگه دور نمونیم.... عیدتون پیشاپیش مبارک...

رعد و برق شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 12:45

خداوندا ! در این آخرین روزهای سال دل من و دوستانم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی هست مرهم، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق، جای آنرا فرا گیرد
پیشاپیش سال نو مبارک

سال نو شمام مبارک

یه بنده خدایی شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 12:20

آقا عیدتون مبارک

عید شمام مبارک

شفتالو شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 11:06

سلام
اقا منو چی؟شناختید؟

سلام
فعلا که فصل شما نیست

شفتالو شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 11:05

خوش به حال سال 94 دوازدهمین ماهشو دیدورفت. به امید اینکه ماهم قبل از رفتن دوازدهمین ماهمون رو ببینیم و بریم.
به امید ظهور اقا درسال 95.
سال

رعد و برق شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 10:04

ﺳﺎﻝ 95 ، ﺳﺎﻝ ﻣﯿﻤﻮﻥ ﻫﺴﺖ .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.