فاصله

روزهــــــــــا میگذرنـــــد
و من هر روز...
دنیا را بیشتر میشناسم
عاقل تر می شوم
و محتاط تر
دیگر کمتر رویا میبافم
دیرتر آدمها را باور میکنم
کمتر از زشتیها تعجب میکنم
بیشتر احساساتم را نادیده میگیرم
روزهــــا میگذرنــــــد
و من هر روز...
بیشتر از دنیای سادگی ام فاصله میگیرم

نظرات 11 + ارسال نظر
یکى حالا یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 00:28

به بعضىا باس گفت
سنگ
کاغذ
هرى

سوپر استار شنبه 28 آذر 1394 ساعت 18:08

روزها میگذرند و من هر روز دنیا را بیشتر میشناسم ...
عاقل تر میشوم و محتاط تر !!
نمیدانم ..
شاید هم فقط ترسوتر میشوم ...
اما این را میدانم که دیگر دیر تر آدم ها را باور میکنم..
کمتر از زشتی ها تعجب میکنم و بیشتر احساساتم را نادیده میگیرم ...
روزها میگذرند ..!
و من هر روز بیشتر از دنیای سادگیم فاصله میگیرم ...
++ خواستیم بزنیم آن لبخند کذایی را اما نشد که نشد..
ممنونم عزیز تر از جانم ! این بار را واقعا سنگ تمام گذاشتی..

...... پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 10:53

آقا مسخره ما هفتمیا میکنین

نه
من کی مسخره کردم ؟؟؟

ᖇᗢᘐᖺᗩᎩᙓ:) دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 14:47 http://manoroham24.blogfa.com/

سلام اقا شما اصا نظر منو میخونین؟؟؟ فک نکنم...هههه
چرا ج ندادین تو نظر قبلیم سوال پرسیده بودمـــــااا....؟؟
اصا فک کنم من فینگیلیش مینویسم هیچ کس نمیخونه .خخخخخخ

سلام
خوندم خودمم نتونستم آواتار بسازم گفتم با سایتهای دیگه امتحان کنم اگه تونستم بهت جواب بدم

الفی یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 21:43

Okهفتماکلادرسخونن

بچه درسخون یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 20:43

خوب خدارو شکر.

دکترای ریاضی یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 18:50

جدی؟؟ امتحانات شمارو به این خوبی پاس میکنیم
اقا ناشکری نکنید ساله دیگه بدتر از ما سرتون میادا!!!!!
ازماگفت بود

من که بد نگفتم . شما واقعا درسخونین

بچه درسخون یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 17:18

اره خوب امابه هیچ کس شک ندارید؟

نه

بچه درسخون یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 16:42

سلام منوشناختین؟

نه چه جوری بشناسم همه هفتمیا بچه درسخونن!!!

ᖇᗢᘐᖺᗩᎩᙓ:) یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 15:35 http://manoroham24.blogfa.com/

slm
khobin???
agha chetoOri mitonam avatar bezaram...???
to in saiti ke khodesh gofte raftam vali nashoOd..:(

ᖇᗢᘐᖺᗩᎩᙓ:) یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 15:30 http://manoroham24.blogfa.com/

inke sad dar sad......
Like:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.